Закарпатцям до уваги: послуги, які надають у ЦОП

27 окт 2020 EET
Юля Основ'яненко

Огляд Подій Закарпаття

У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області нагадують, що відповідно до абзацу другого розд. І Примірного положення центру обслуговування платників, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 №537 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП» (далі – Положення), центр обслуговування платників (далі – ЦОП) створюється безпосередньо при головних управліннях ДПС в областях та м. Києві (далі – ГУ ДПС) та державних податкових інспекціях, які є їх структурними підрозділами, з метою забезпечення зручних та доступних умов для отримання послуг і сервісів громадянами, самозайнятими та юридичними особами, поліпшення іміджу органів ДПС, підвищення ефективності та оптимізації умов роботи. ЦОП – постійно діючий робочий орган ГУ ДПС, в якому надаються послуги посадовими особами ГУ ДПС та посадовими особами кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС), відповідальними згідно з функціональними обов’язками за надання адміністративних послуг, консультацій, прийняття звітності, кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг, інших документів (звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації, тощо), та надання електронних довірчих послуг (абзац п’ятий розд. І Положення). Підрозділом 2.3 розд. ІІ Положення визначено перелік адміністративних послуг, за отриманням яких платники можуть звернутись до ЦОП: 1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. 2. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. 3. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 4. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій. 5. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій. 6. Реєстрація розрахункових книжок. 7. Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку. 8. Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність. 9. Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію). 10. Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань. 11. Видача довідки про доходи. 12. Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи). 13. Підтвердження статусу податкового резидента України. 14. Реєстрація платника єдиного податку. 15. Надання витягу з реєстру платників єдиного податку. 16. Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій. 17. Внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій. 18. Надання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій. 19. Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. 20. Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання. 21. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. 22. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту). 23. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами. 24. Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. 25. Видача ліцензії на право зберігання пального. 26. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. 27. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту). 28. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами. 29. Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. 30. Видача дубліката ліцензії на право зберігання пального. 31. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. 32. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту). 33. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами. 34. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. 35. Переоформлення ліцензії на право зберігання пального. 36. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. 37. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту). 38. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами. 39. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. 40. Анулювання ліцензії на право зберігання пального. Поряд з цим, підрозд. 2.4 розд. ІІ Положення визначено інші послуги та сервіси: 1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг. 2. Приймання податкової та іншої звітностей. 3. Облік платників: 3.1. взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; 3.2. надання витягів з реєстру платників податку на додану вартість; 3.3. надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового; 3.4. видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків. 4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. заява для застосування пільги)). 5. Погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. 6. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітностей платників в електронному вигляді. 7. Надання консультацій з питань: 7.1. електронних сервісів; 7.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС. 8. Надання електронних довірчих послуг. 9. Приймання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації в межах Законів України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами). Крім того, підрозд. 2.5 розд. ІІ Положення визначено, що у приміщеннях, в яких розміщено ЦОП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо), у тому числі сторонніми організаціями. Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів. Надання платних супутніх послуг органом ДПС забороняється. Детальніше про діяльність ЦОП у Закарпатській області дивіться за посиланням: http://zak.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/. Водночас податківці, на період карантину, наполегливо радять платникам користуватись електронними сервісами від ПДС: Електронний кабінет, ЗІР, ДІЯ.  

Державна Податкова Служба