Календар національної серії ARA National Championship

28 окт 2020 EET

Події Спорту

Роман Очерет

У США календар національної серії ARA National Championship постійно трансформується – ще пару тижнів тому він складався з шести раундів. Але в останній момент нове змагання, New York Forest Rally, різко пішло на «пониження», тобто тиждень тому відбулося тільки у статусі етапу малої серії ARA Regional Events (East)… Не останню роль у цьому відіграла низка «коронавірусних» обмежень, через які вдалося підготувати тільки дві спецділянки (довжиною 4 та 6 миль рівно) – тобто навіть по два проїзди в обидві сторони могли забезпечити тільки 40 миль (або 64,37 км), чого просто не вистачало для змагання рівня ARA National Championship… Але ця обставина не завадила зібрати дійсно непогану компанію – 47 екіпажів, з них сім на R5. Найцікавіше, що майже третина пілотів і штурманів представляли Ірландію! А очолював список учасників Баррі МакКенна на оригінальному прототипі Ford Fiesta S2000 Turbo, в якому вже мало що залишилося від колишнього Ford Fiesta S2000, побудованого у 2010 році (у деяких протоколах цю машину часом навіть позначають як WRC)… USAДля МакКенни (чия компанія McKenna Motorsport була одним з організаторів New York Forest Rally) цей старт був фактично презентаційним і тренувальним виступом. Він виграв усі вісім СД, на три хвилини випередив найближчого суперника (нагадаємо, це на дистанції в неповні 65 км), після чого спокійно оформив схід перед останнім контрольним пунктом – переможцем став шотландець Фредді Майлн на Ford Fiesta R5. Ще перед стартом New York Forest Rally можна було привітати Баррі МакКенну з достроковим здобуттям титулу в ARA National Championship – адже за раунд до фінішу сезону ірландець став недосяжним для головних суперників зі Subaru Motorsport USA, канадця Брендона Семенюка й американця Тревіса Пастрани. До речі, анекдотична історія з новим «турбінним» трактуванням правил отримала продовження – відразу після Show-Me Rally Баррі МакКенна подав апеляцію, його звільнили від 8 хвилин штрафу (за «неправильну» систему турбонаддуву) та повернули друге місце за підсумками ралі. Апеляція була визнана обґрунтованою, оскільки в ARA досі не спромоглися випустити бюлетень зі роз’ясненнями, як слід трактувати цей скандальний пункт регламенту. Простіше кажучи, поки немає однозначного тлумачення правил, штрафувати за їх «порушення» не можна.