ЮНІСЕФ розпочав кампанію солідарності у відповідь на наслідки пандемії COVID-19

28 Май 2020 EEST

Соціологія та Суспільство

Катя Дорошевська

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом із партнерами розпочав національну кампанію солідарності, яка покаже українцям людське обличчя пандемії та мотивуватиме подякувати або підтримати тих, кому це зараз потрібно найбільше: словом або ділом (#підтримую_словом #підтримую_ділом). 

Із початком пандемії ми виявили, що майже у половини громадян (40%) посилилася недовіра та упередження один до одного. В той же час майже половина (44%) людей вважали деяких громадян винуватцями поширення вірусу. Минуло три місяці після підтвердження першого випадку коронавірусної хвороби в Україні, і сьогодні пандемія COVID-19 має сотні тисяч людських облич. 

Це медичні та соціальні працівники, співробітники поліції та служб охорони, продавці та робітники служб доставки, місцеві лідери та волонтери. Також це люди, які перехворіли на COVID-19, та їхні близькі, які підтримували їх під час лікування. Це люди літнього віку, відрізані від рідних на час карантину. Це сім'ї, які втратили регулярний дохід, та багато інших. Всі вони опинилися «на передовій» пандемії COVID-19 в Україні. 

«Немає сумнівів, що кожен і кожна з нас є обличчям пандемії. Деякі постраждали більше за інших. Пандемія — це досвід, який ми всі переживаємо разом, тож і її наслідки ми маємо долати разом. Ми закликаємо кожного та кожну проявити солідарність словом, наприклад подзвонивши знайомому, який щойно перехворів на COVID-19, або ділом, наприклад, передавши матеріальну допомогу родинам, які цього потребують, через місцеву благодійну організацію», — наголосила голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Лотта Сильвандер.

Креативний концепт кампанії розробила агенція Vandog, а реалізацію кампанії вже підтримали Міністерство культури та інформаційної політики, Міністерство соціальної політики, Міністерства охорони здоров'я, Укрінформ, Інтерньюз, ТРЦ Гулівер та інші. Головним комунікаційним інструментом кампанії була обрана фотографія. Промовисті світлини різних облич вже почали з'являтися на зовнішніх рекламних носіях та фасадах будівель по всій Україні, а також у соціальних мережах. Портрети оживуть та розкажуть про героїв кампанії у соціальних мережах, де люди зможуть поширювати і свої історії подяки та допомоги. 

Незвичайний флешмоб у рамках #підтримую_словом очікує на покупців мережі супермаркетів. Їм запропонують додати власні рукописні слова підтримки та подяки на листівку із обличчями героїв кампанії. Можливість зробити подяку персоналізовано буде і в користувачів Instagram, які зможуть підтримати словом або розказати про те, як підтримують ділом, за допомогою інтерактивної маски-фільтру в Instagram Stories. 

Кампанія проводиться за підримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Контакти для медіа: Ніна Сорокопуд. Спеціаліст з комунікацій ЮНІСЕФ в Україні

Тел: +380503882951 ( email: nsorokopud@unicef.org )

UNICEF